FAQ's

Portal Δήμου Σαλαμίνας
Οδηγίες Εγγραφής Φορέα/Επιχείρησης

Πως γίνεται η εγγραφή στο διαχειριστικό του Δήμου Σαλαμίνας;
Ο Φορέας ή η επιχείρηση που θα ήθελε να κάνει εγγραφή στο portal του Δήμου Σαλαμίνας, πρέπει να ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα:
  • Είσοδο στη σελίδα: https://visit-salamina.gr


  • Αριστερό κλικ πάνω στην Εγγραφή, η οποία βρίσκεται πάνω δεξιά στην κεντρική σελίδα
  • Οδηγείται στην σελίδα Εγγραφής, στην οποία πρέπει να εισάγει την παρακάτω πληροφορία:
    • Ονοματεπώνυμο( Εταιρική Ονομασία)
    • Ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail)
    • Όνομα Χρήστη
    • Συνθηματικό χρήστη
    • Επιβεβαίωση συνθηματικού χρήστη
    • Πληκτρολόγηση περιεχομένου αυτόματης εικόνας για λόγους ασφάλειας
  • Αριστερό κλικ πάνω στην υποβολή


  • Αμέσως μετά την υποβολή κι εφόσον η πληροφορία έχει εισαχθεί ορθά:
    • Εμφανίζεται η πρόταση: «Έλεγξε την αλληλογραφία σου»
    • Ο χρήστης κάνει είσοδο στην προσωπική του αλληλογραφία και βλέπει
      Το παρακάτω email:
      «Δημιουργήθηκε ο νέος λογαριασμός για τον χρήστη π.χ.: user@gmail.com
      Ο λογαριασμός θα ενεργοποιηθεί από τους διαχειριστές του συστήματος.»
    • Ο διαχειριστής του Portal του Δήμου Σαλαμίνας ελέγχει το email και ενεργοποιεί τον καινούργιο χρήστη.
    • Αμέσως μετά την ενεργοποίηση του λογαριασμού από τον διαχειριστή, ο χρήστης λαμβάνει ένα αυτοματοποιημένο e-mail που ενημερώνει για την ενεργοποίηση του λογαριασμού: «Ο λογαριασμός σας ενεργοποιήθηκε»




    Σε κάθε περίπτωση ο διαχειριστής μπορεί να αποστείλει e-mail στον νέο χρήστη, που θα τον ειδοποιεί ότι ο λογαριασμός του στο Portal της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος είναι ενεργός και άρα έχει πλέον τη δυνατότητα να προχωρήσει στα επόμενα στάδια της σύνδεσης και της εισαγωγής δεδομένων του.

Δημαρχείο Σαλαμίνας

logo

Κ. Καραμανλή & Αμμοχώστου 1
• 189 00 • Σαλαμίνα

Τηλέφωνο: (+30) 213 2027300
Email: info@salamina.gov.gr

facebook feed twitter youtube

 

espa eu pep

recaptcha

Search